Ready? Set ... Go!

6 oktober 2017 - Düsseldorf Airport, Duitsland

Hee allemaal! Op veler verzoek ben ik uiteindelijk toch gezwicht; ik ga (proberen) een reisblog bij (te) houden! Hoewel ik vroeger (zeg zo'n 12 jaar geleden) meende een fantastische schrijfster te gaan worden "als ik later groot ben", is die carrière (as you may know) helaas nooit van de grond gekomen:p Desalniettemin hoop ik dat jullie het leuk vinden mijn reis via deze weg te volgen en zal ik proberen regelmatig wat updates met foto's toe te voegen:)

"Ready?!" Euhhh euuhhh... Ja? Nee? Wel? Niet? Weet niet? Hoop het? Ik denk dat ik deze vraag afgelopen week van minstens 20 verschillende personen gehad heb, en ik geloof dat ze alle 20 een ander antwoord gekregen hebben hahah. Met de nodige spanning en onzekerheid vooraf, kan ik deze vraag eindelijk, hier vanuit de wachtruimte @ Düsseldorf Airport, met een volmondig "JA" beantwoorden. Gelukkig maar, anders had ik inmiddels wel een klein probleempje denk ik zo xD

Anyway; mijn kamer is leeg, mijn koffer is vol (letterlijk), alles is eindelijk geregeld en ik heb er zin in!

"Set..." So far so good! Ruim op tijd aangekomen op Düsseldorf hebben pap, mam en ik nog gezellig samen gegeten, waarna ze me met mijn koffer & de beschermheilige van de reizigers (waarvoor thanks, nu komt het zeker goed;)) achtergelaten hebben bij de douane. Ofja, in feite liet ik hun daar achter natuurlijk... But who minds the details:p

"Go!" Over precies 20 minuten gaat de gate open en begint het eerste deel van mijn reis, een 6,5 uur durende vlucht die me naar Dubai zal brengen, van waar ik vervolgens door zal vliegen naar Jakarta.

Tot slot wil ik afsluiten met het volgende; Heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes/woorden die ik van iedereen heb mogen krijgen en al jullie enthousiasme ten aanzien van deze reis<3 Hoewel ik er ongelofelijk veel zin in heb, realiseer ik me daardoor des te meer wat een geweldige familie&vrienden ik op dit moment thuis achterlaat. Ik weet zeker dat ik een fantastische tijd ga hebben, maar ik zal jullie absoluut wel missen (A)(L)

I'll keep in touch!

xxxxxx